Comisiones Obreras de Navarra

Enplegu Planerako 75 neurri proposatu ditu CCOO-ek

Enplegu plana

~~
Krisiak gehiengo sozialentzat diren eskubideak eta bizi baldintzak murrizteaz gain, estrukturalak diren arazoak areagotu ditu. Gaur egungo egoeran babesak murriztu dira, desberdintasunak handitu dira eta prekarietateak ere gora egun du, taldeko negoziazioa ahultzen zen bitartean.

Sindikalismoa egoera honen aurrean, uste dugu, boterearen aurkako tresna bihurtu daiteke, ekonomia demokratikoagoa, berdintzaileagoa eta jasangarriagoa eraikitzeko.

Guretzat premiazkoa da enplegu plana aurkeztea eta honek langabeziak sortzen dituen egoera ezberdinak kontuan hartzea. Orain arte emergentziazko egoerak soilik kudeatu dira. Hemendik aurrera, hau egiteaz gain, talde guztien enplegu baldintzei heldu behar diegu: iraupen luzekoak, kontratu prekarioak, prestakuntza gutxi dutenek eta abar.

Hau da, enpleguaren aldeko politikak normalean oso zurrunak dira, gure ustez ematen diren baldintza pertsonalak ere kontuan izan behar dituzte.

Beste aldetik CCOO-ek  langile pobreen alde eta kanpoan dauden gazteak bueltatzeko proposamenak aurkeztu ditugu.

Enplegu Planerako 75 neurri proposatu ditu CCOO-ek

miércoles 2 de agosto de 2017