Comisiones Obreras de Navarra

CCOO Navarra

lunes 15 de mayo de 2017

Kalitatezko demokrazia sortzeko PP gobernutik kanpo egotea beharrezkoa da, bai ala bai

Rajoy

PPren ustelkeria eta murrizketak kontuan hartuz, CCOO-ek gobernuaren aurkako mobilizazioa beharrezkotzak jo du. Gobernu honek eragindako ustelkeria demokraziaren kalitatea murrizteaz gain ustelkeria ere oso mingarria da gaur egungo egoera sozial gogorrean ematen delako.

Familia askok prekaritate laborala eta bazterketa soziala pairatzen duten une berean gauza asko gehitu dira egoera honetan; etxekaleratzeak, milaka gazteek atzerrian,  pobrezia eta gosea zabaldu da estatu osoan. Mementu honetan estatuko ustelkeri sarea zabaltzen ari zen gure gizarteko oinarriak zapaltzen.

Horregatik CCOO-entzat premiazkoa da sakoneko demokraziaren birsorpena ematea, eta hori PP gobernutik kanporatzen dugunean emango da bakarrik.

PP-ren politikak pairatzen duen gehiengo sozialaren alde egin behar dugu eta horregatik gure sindikatuak gobernu honen kontrako mobilizazioen alde egingo du.

Argi daukagu krisitik eskubide gehiagorekin eta ustelkeri gutxiagorekin ateratzeko presio sindikala eta politikoarekin bakarrik aterako garela.

lunes 15 de mayo de 2017

Información - Noticias