Comisiones Obreras de Navarra | 20 abril 2024.

Kalea pil-pilean dago

Azkeneko asteetan jendetsuak izan diren bost manifestaldi eman dira Iruñean. Normala da hori, krisi garai batetik ateratzeko unean haserre soziala areagotzen da, batez ere dugun gobernu mota pairatzen badugu.

03/05/2018.
    Masiva manifestación del 1 de mayo

Aldarrikapen guzti hauen aurrean badaude sindikatuen papera gutxiesten dutenak, lehen ere alderdi politikoekin hori bera gertatu zen. Baina, horrelakoak, nori egiten dio mesede?, argi dago, eskuinari. Baina denboran zehar kalean ematen den giroa mantendu ahal duten erakundeak behar dira.

Kalean ematen diren marea sozialek erakunde tradizionalak gainditu dituzte, argi dago, La Manadaren sententziaren aurkako aldarrikapenak feminismo historikoa gainditu du, pentsiodunen aldarrikapenek sindikatuak gainditu dituzte eta 15M-ak alderdi politikoak gainditu zituen. Beraz une garrantzitsu honetan etorkizuna indartzeko guztion indarra behar dugu; kalean, aldarrikapenetan ez dago inor soberan.